Ingen bloggare

Mina vänner! Som ni märker är bloggen rätt kass just nu. Jag har inte dåligt med inspiration egentligen, utan jag är helt enkelt ingen toppbloggare! Just nu lägger jag väldigt mycket tid på skolan, eller ja, jag lägger tid och kraft på sådant som jag tycker är roligt i skolan. Jag skriver mer än innan, och fotar mycket också.
Jag har en fotoblogg, och uppdaterar när jag har bilder att visa, vilket inte alls är varje dag. Jag tänker absolut inte lägga ner bloggen eller sluta uppdatera, men man kan inte räkna med superbra uppdatering varje dag... Det är absolut ingen som har klagat eller så, utan det är jag som klagar lite på mig själv! Men men, slutbabblat för min del! Jag tycker förresten att det är kul att det är några över huvud taget som läger min lilla blogg, ni är så bra så♥ Kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0